پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 120138
کريمي دليل خداحافظي از تيم ملي را فاش کرد
تاریخ انتشار : 1393/10/18 18:57:14
نمایش : 1319
مربي سابق تيم ملي فوتبال کشورمان از دبير کل و رئيس فدراسيون فوتبال گلايه کرده و گفته که رفتار آن‌ها باعث جدايي وي شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي کريمي، مربي سابق تيم ملي به ناگهان در تمرين پرسپوليس حاضر شد. حضور او باعث تعجب حميد درخشان، سرمربي پرسپوليس هم شد. کريمي از اين کارها زياد مي‌کند. همانطور که چندي پيش به طور ناگهاني و در آستانه اعزام به استراليا اردوي تيم ملي را ترک کرد.

او برخلاف چهره محبوب آبي‌ها يعني فرهاد مجيدي که سعي مي‌کند زياد در ميادين فوتبالي آفتابي نشود تا آنجا که بتواند به تمرين پرسپوليس مي‌رود و در مراسم ورزشي هم ديده مي‌شود. جادوگر سه‌شنبه و درست در روزهايي که همه پيگير علت جدايي‌اش از تيم ملي بودند، به تمرين قرمزها رفت اما به سوالات بي‌شمار خبرنگاران پاسخ نداد.

اما خبرهاي رسيده حکايت از آن دارد که او دقايقي با بازيکنان اين تيم درباره جدايي از تيم ملي حرف زده است. همه دوست داشتند بدانند کريمي چرا از تيم ملي جدا شد و آيا علت اين جدايي اختلاف با کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم ملي بود.

کريمي به بازيکنان پرسپوليس گفت که به هيچ‌وجه با مربي پرتغالي مشکل نداشته و علت جدايي‌اش به خاطر رفتاري بوده که مسئولان فدراسيون فوتبال داشته‌اند.

او از مهدي محمدنبي، دبير کل فدراسيون فوتبال و کفاشيان، رئيس فدراسيون گلايه کرده و گفته که رفتار آن‌ها باعث شد تا از تيم ملي جدا شود.

جالب اينجاست که کريمي در گذشته هم مشکلاتي با فدراسيون فوتبال کفاشيان داشته است. او در دوران سرمربيگري علي دايي وقتي به تيم ملي دعوت شد و همراه با ايران به اردوي اردبيل رفت، طاقت امکانات نامناسب را نياورد و در مصاحبه تند و آتشين، علي کفاشيان و فدراسيونش را به باد انتقاد گرفت. او گفت که اين اردو در شان تيم ملي نيست.

چند روز بعد شايعه مصدوميت کريمي مطرح شد و در پي آن جدايي وي از تيم ملي رخ داد که بعدها مشخص شد فدراسيون فوتبال اين بازيکن را از اردو کنار گذاشته است.

البته کريمي در آن زمان اعتقاد داشت که دايي باعث اين کار شده و به خاطر همين هرگز او را نبخشيد و همچنان بر سر آن داستان، با هم مشکل دارند.

جادوگر اين بار هم فدراسيون فوتبال را طرف حسابش قرار داده و تمام شايعات درباره مشکلاتش با کي‌روش را رد کرده است. حالا چه وقت اتفاق بيفتد که او براي دومين بار در طول عمر فوتبالي‌اش، فدراسيون علي کفاشيان را نشانه برود و حرف‌هاي نگفتني‌اش را بر زبان بياورد، مشخص نيست؟
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html